گروگانگیری خمینی | نویسنده : رابرت دریفوس | گویش: نوای آزادی | تولید صوتی آوای بوف

گروگانگیری خمینی | نویسنده : رابرت دریفوس | ترجمه: دکتر فرهاد زرگر |گویش: نوای آزادی | نشر اینترنتی | تولید صوتی آوای بوف

📚 نام کتاب : #گروگانگیری_خمینی

🖌نویسنده : #رابرت_دریفوس

ترجمه: دکتر فرهاد زرگر

گویش: #نوای_آزادی

نقد و بررسی: #قاسم_قره_داغی

ناشر : نشر اینترنتی

تعداد صفحات: 119

تعداد فایل : 16 عدد فایل صوتی به مدت 07:40 ساعت

دسته‌بندی : #سیاسی #تاریخ #نقد

«آیا آیت‌الله خمینی واقعاً رهبر انقلاب بود یا صرفاً یک دست نشانده در دستان قدرت‌های پشت پرده؟»
آیا تا به حال مانورهای سیاسی پیچیده پشت انقلاب خمینی را زیر سوال برده اید؟ این لحظه تعیین کننده در چشم انداز سیاسی ایران اغلب به اشتباه تعبیر می شود و پیامدهای گسترده آن در هزارتوی سیاست جهانی پنهان می شود. در قلب این انقلاب ، یک درگیری جهانی پنهان بود: بن بست بین کسانی که مدافع بازگشت به عصر تاریک جدید هستند و کسانی که پیشرفت بی امان و صنعتی شدن را تایید می کنند. برای نسل‌ها، طرفداران عصر تاریک جدید، که به طور برجسته توسط نخبگان بریتانیا رهبری می‌شوند، با نوآوری، ایجاد رکود و تعصب مذهبی ، ساختاری اجتماعی را که به قرون وسطی باز گرداندند.
نفوذ آنها به ظاهر تا تحمیل آیت الله خمینی به ایران مدرن قرن بیستم گسترش یافت. با این حال، برای درک واقعی پیچیدگی های انقلاب و خمینی، نمی توانیم به سادگی و سطحی کاوش کنیم. ما باید عمیقاً به تعامل پیچیده بین این دو نیروی متخاصم، طرفداران عصر تاریک جدید و طرفداران پیشرفت بپردازیم. برای بازگشایی کامل انقلاب خمینی، ابتدا باید نیروهایی که آن را شکل دادند، درک کرد. این کاوش به عنوان پیش‌فرض کتاب پیش رو « گروگان‌گیری خمینی» عمل می‌کند.

پیام مترجم کتاب:

کتاب گروگان گیری خمینی را از آن جهت ترجمه کردم که هنوز پس از گذشت 36 سال از به قدرت رسیدن خمینی بوسیله امپریالیسم آمریکا و انگلیس دارای مطالب بسیار مهم نا شنیده ایست که مردم ایران بخصوص نیروهای مبارز و انقلابی بیشتر به ماهیت جنایتکارانه امپریالیست ها ودارو دسته خمینی و زد و بندهای پشت و پرده آنها برای به بیراهه بردن قیام مردم ایران و سرکوب نیروهای انقلابی پی خواهند برد. استفاده از ان بهر فرمی برای افشا گری و ارسال به رفقا و دوستان مبارز با ذکر منبع بلا مانع است. وا ز تلاش و همکاری شما سپاس گزارم.
با سپاس مجدد : فرهاد زرگر

لینک کتاب در یوتیوب:

لینک  کتاب در  یوتیوب:

دانلود فایل PDF:

دانلود فرمت صوتی:

لینک کتاب در تلگرام:

سایر اجراهای « نوای آزادی »:

نقد و بررسی کتاب:

wp.me/p7C3ra-4dJ


Leave a Reply